I samarbeid med 24SevenOffice

Gjør det enkelt å jobbe smart og effektivt

Samle alle sentrale prosesser i ett system

24SevenOffice er et komplett og fleksibelt skybasert ERP-system som tilbyr alle modulene en mellomstor bedrift trenger for å jobbe smartere, skreddersy arbeidsflyt og automatisere prosesser.

Ved å samle alle sentrale prosesser i ett system som forenkler og effektiviserer arbeidsdagen til alle i bedriften, frigjøres også tid slik at hver enkelt ansatt kan fokusere på de viktige oppgavene.

24SevenOffice er et ferdig integrert ERP-system med moduler for Regnskap, CRM, Prosjektstyring, Timeregistrering, Rapportering, Reiseregning og Lønn.

Med et åpent API er det enkelt å integrere nye tredjepartsløsninger, i tillegg til at systemet allerede er integrert mot flere hundre aktører. Deriblant Mailchimp, Nettlønn, TravelText, DnB, Nets og Altinn, for å nevne noen.

Med 24SevenOffice jobber du med oss i ØkonomiAssistanse helt transparent i ett og samme system, på felles plattform i sanntid og i nettskyen. Med systemet kan vi skreddersy en løsning med 24SevenOffice tilpasset ditt behov.

Ta kontakt med oss i ØkonomiAssistanse for en demonstrasjon på telefon 995 54 100 eller send inn skjema under.

Ja takk!

7 + 13 =

ØkonomiAssistanse Drammen AS
Autorisert regnskapsførerselskap
Org nr: 971 592 842

Gråterudveien 1
3036 Drammen

Tel: 994 54 100

E-post: info@okoassist.no